دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۵:۴۴
۰ نفر

گروه ادب و هنر: 8 نمایش از آغاز هفته در تالارهای مختلف تئاترشهر به صحنه آمدند. نمایش «و اینک یحیی» نوشته سید عظیم موسوی به کارگردانی سیاوش طهمورث هر روز ساعت 19:30 در تالار اصلی به روی صحنه می‌‏‌‏رود.

در تالار چهارسو هم نمایش «بدرود امپراتور» نوشته محمد ابراهیمیان به کارگردانی علی پویان ساعت 19:30 میزبان علاقه‌مندان به تئاتر است.

در تالار قشقایی نیز نمایش‌‏های «شب نشینی باشکوه آقاجون» نوشته و کار حسین فرخی ساعت 17:30 و «منظومه مور بی ملکه» نوشته و کار ناصح کامکاری ساعت 19:30 به روی صحنه خواهد رفت.در تالار سایه هم دو نمایش به روی صحنه می‌‏روند.

«حیات خلوت» نوشته وکار چیستا یثربی عنوان نمایشی است که ساعت 18 در تالار یاد شده به روی صحنه می‌‏رود؛ این در حالی است که در همین تالار نمایش «نور زمستانی» نوشته و کار سعید شاپوری ساعت 20 پذیرای علاقمندان به تئاتر است.

براساس همین گزارش نمایش «زخمه بر رمل» نوشته و کار آتیلا پسیانی هم ساعت 20 به روی صحنه خواهد رفت.در تالار نو هم نمایش «فرجام» نوشته ملیحه مرادی جعفری به کارگردانی احمد ایرانی خواه ساعت 18 پذیرای دوستداران به تئاتر است.

گفتنی است نمایش‌‏های «همسایه آقا» به کارگردانی حسین کیانی، «عید پاک» به کارگردانی حسن باستانی و «روز بخیر آقای وزیر» عنوان نمایش‌‏هایی است که در آینده‌‏ای نزدیک در مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه خواهند  رفت.

کد خبر 15603

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز